Športové a telesné zdravie

Zaslať odpoveď

Strana 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  fajny za Ut 28 november 2017 - 0:14

dnes som sa dozvedel o IM tomasa kraka-sachove treningy ze velmajstri maju bohaty repertoar o schemy ako diagrami o pocte cca.2500 ks a
majstri sveta ako kasparov ci karlsen 5000 schemat ktore stoja za opakovanie mozgovych zavitov,

a v knihe ucebnice sachu pro samouky tusim stredne pokrocili... od plisku som sa v prepoctoch variant docital ze velmajstre GM smyslovovov dokazal ako jediny ak sa nemylim v tej dobe urobit rekord v pocitani,totiz sa mu podarilo spocitat 27 tahovu variantu behom polhodky,

15 hodin volneho casu a nevym kam skorej skocit,zaujima ma skola,sachy.sipky,hry,dalsie zaujmy su ako nenaplnitelne co sa tyka aktivit,jednak z casoveho dvovodu a jednak z financneho,

tieto 4 polozky su prijorita a rozvetvuju sa jak varianty v sachu ,celkom tyzdennych uloh zo 50 ,nechcem sa toho zbavit nakolko mam s kazdeho ponacate dajake veci,plno zositof,knih,programof,videi,chcel som sa nadobro zbavit nb poobede ale ono ho mozem vypat az pred vecerof,ide mi nanervy,mam smartfon a tablet,vsetky tieto novodobe vymozenosti funguju naplno,nebudem vypisovat do detailof co robim to by som sa upisal k smrti,

dalsia dobra vec je mat v tipose podane na mesiac a pol tikety ,takto mam dva,jeden robi sumu okolo 40k € a ten druhy 1M €,totiz ked pride cas losovania sa zamyslim a fantazirujem co ak a co by som stou vyhrou robil,je to dobre na mozeg,vacsinou fantazia prebieha o samote v sede alebo v lahu,dokonc som mal podane aj raz euromiliony a tam ta 8 ciferka mala prekrasne iluzie sny predstavy,hehhehe,

budem sem prispievat akonahle si porobim onu dennu ulohu a ako sa mi ju dari naplnat,prevazne ide o tvorbu poznamok a okakovanie poznamok,dolezita je dobre potriedená databaza jak vlastnych parti tak aj ostatnich ci uz z knih,eKnih,postahovanych eknih z netu,

vytvoril som taku schemu,strukturu na com by som chel popracovat a opakovat si ti do nemtudom,
tak napriklad,pgn subori aj z komen tarom,pdf subory s komentarom,vsetko moj komentar,moja hlava,moja myslienka,tvorba poznamok do wordu-pdf a one note ktroe je prepojene jek s mobilom takm aj s tabletom a nb,uvazujem ze zakupim kancelariu,ten plateni balik ofice,ktori bude takties kompatibilny so vsetkima zariadeniami,nevyhod je ze sa zan plati mesacne,mam vytvorene svoje firemne loga pre konkretne odvetie.zakupil som si w10 pro a mam tam moznost si otvorit kancelariu,ak budu projekty uspesne sel bych aj do toho ako zivnostnik,podmienka je tusim ze musim mat najmenej dvoch zamestnancof.

potrebujem na sebe makat a odovzdavat to verejnosti aby aj oni mali z toho potedenie,niektori si takito cas nemozu dovolit a citaju ci necitaju jednu knihu ci material aj 5 rokof,t.j.strasne dlha doba,nevim kimi ci by sme nemali dat hlavy do kopy a nieco so sachami poriesit!

s pozdravom fajny@antifajny
avatar
fajny
OS Microsoft Human
OS Microsoft Human

Počet príspevkov : 853
Reputácia Reputácia : 134
Dátum registrácie : 02.07.2016

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Kventiax SR,Cisordinol,Depakine chrono,Stilnox

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  kimi2028 za Ut 28 november 2017 - 10:42

fajny za to ťa chválim, že koľko máš koníčkov. raz by som chcel mať minimálne tiež toľko. Momentálne mám akurát fitko, aktívne futbal (s kamarátmi), a šach. Fakt zišlo by sa ohľadom šachu dať hlavy dokopy, lebo dotlačiť sa k niečomu samému tak je to pomerne ťažké...
avatar
kimi2028
V.I.P.
V.I.P.

Počet príspevkov : 596
Reputácia Reputácia : 149
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  kimi2028 za St 20 december 2017 - 12:27

No načneme aj túto športovú tému. Tak do posilovne už chodím niečo vyše mesiaca a pol. Zlepšenia sú viditeľné, aj keď s váhou som nešiel veľmi dole. Upravené večere nezabrali veľmi (striedanie ovsených vločiek, sardiniek a kukuričnej krupice). Váha 105 kg mi až tak nevadí, lebo pokroky sú tam. Tuku je pomenej, brucho ani zadok nie je už veľký, keby som schudol ešte 5 kíl tak by som bol šťastný. Mám v sebe zrejme viac vody ako tuku. Teší ma zlepšenie sily, ako som písal v rubrike ako sa máš tak sila sa pohybuje na 40-45 kg, čo je skoro trojnásobok s tým, čo som začínal. Silu bádam aj pri futbale, v ktorom musím už chytať v bráne trochu inak, aby som nevyrážal lopty veľmi pred seba, lebo ruky mi aj prudšie strely nelámu. Kedysi mi stačilo len ruky nastaviť, trochu ich podlomilo a lopta išla mimo brány.
avatar
kimi2028
V.I.P.
V.I.P.

Počet príspevkov : 596
Reputácia Reputácia : 149
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Kondičný trénig

Odoslať  fajny za Ut 6 február 2018 - 13:01

Ide hlavne o činnosť srdca a správne dýchanie,čí menšie spaľovanie tukof,mať kondičku znamená mať kondičku.

Kondičný tréning pre začínajúcich:

1.mesiac:
1x seria kliky,drepy

2.mesiac:
2x seria kliky,drepy

3.mesiac:
3x seria kliky,drepy,brusaky

4.mesiac:
4x seria kliky,drepy,brusaky

5.mesiac:
5x seria kliky,drepy,brusaky

Kondičný tréning pre mierne pokročilých (1x/deň),pokročilý (2x/deň):

Jumping jacks 50 opakovaní
Najprv sa postavte rovno, s nohami pri sebe a následne jednoducho vyskočte, pričom roztiahnite nohy do strán o niečo širšie, ako je šírka ramien a súčasne zdvíhajte ruky hore. Potom sa vráťte do počiatočnej polohy.

Skracovačky 15 opakovaní
Ľahnite si na mäkkú podložku a nohy pokrčte v kolenách tak, aby zvierali pravý uhol. Ruky si prekrížte na hrudníku, alebo spojte za hlavou. Ako prvá začína pohyb hlava, následne zdvihnite ramená a ako posledný trup. Vyhýbajte sa položeniu hlavy na hrudník (ako pomôcku môžete použiť pohľad na jeden konkrétny bod nad vami). Počas celého pohybu nechajte chrbát prirodzene zaguľatený. Pri návrate do východiskovej polohy nepoložte hlavu na podložku, pretože by ste si tým uvoľnili svaly, čím by ste znížili účinok celého cviku.

Most 10 opakovaní
Ľahnite si na chrbát na podložku. Pokrčte kolená a chodidlá spojte so zemou. Ruky nechajte voľne pozdĺž tela. S výdychom pomaly zdvíhajte panvu hore k stropu tak, aby ramená, boky a kolená tvorili priamku. S nádychom následne vráťte zadok späť na podložku.

Výstupy na stoličku po dobu 1 minúty
Postavte sa pred stoličku, alebo pred rovnú ľavicu. Ľavé chodidlo postavte na dosku. Zatlačte stredom pracujúceho chodidla a vytlačte telo priamo hore na lavičku a dole zostúpte opačným spôsobom.

Opačné skracovačky 15 opakovaní
Ľahnite si na podložku s dlaňami pod zadkom. Zdvihnite ohnuté nohy tak, že stehná zvierajú v páse pravý uhol (kolmo k zemi). Udržujte chrbát pritlačený na podložku a zdvíhajte pokrčené nohy smerom k hlave, až sa zadok odlepí od podložky. Vo vrchnej polohe na sekundu zadržte a potom sa vráťte do východiskovej polohy.

Horolezec po dobu 1 minúty
Cvik sa začína v polohe drepu s rukami opretými o zem. Z tejto počiatočnej pozície preskokom vystrite jednu nohu dozadu (druhá noha ostáva pokrčená pod hrudníkom). Po dopade vykonajte opäť preskok a polohu nôh vymeňte

Kľuky 15 opakovaní
Ľahnite si na podlahu tak, že vaše čelo bude smerovať k nej. Ruky si umiestnite od seba trochu širšie, ako je šírka vašich ramien. Podlahy by sa mali dotýkať iba dlane a špičky nôh (ak je pre vás tento typ kľukov náročný, môžete si kľaknúť na kolená). Pomaly sa krčením rúk v lakťoch spúšťajte dole, pričom pohyb je iba v ramennom a lakťovom kĺbe, následne telo vytlačte vystretím rúk do počiatočnej hornej polohy.

Angličáky po dobu 1 minúty
V počiatočnej polohe stojte vzpriamene. Následne sa dynamicky presuňte do polohy kľuku. Vykonajte kľuk a potom sa vráťte hore explozívnym pohybom, pričom pokrčte nohy a dostaňte ich pred hrudník tak, aby ste následne z pozície drepu vyskočili čo najvyššie.

Jeden tento okruh by vám mal trvať 10 minút, a preto vykonajte okruhy dva, čo vám zabezpečí dĺžku tréningu 20 minút. Počiatočný jogging v druhom kole už nemusíte vykonávať, pretože niektoré cviky už budete cvičiť o niečo dlhšie. Toto cvičenie by ste mali byť schopní vykonávať každý deň. Ak chcete zvýšiť svoju kondíciu a spáliť maximálne množstvo tuku, tak vám odporúčam tento tréning cvičiť dvakrát denne a to doobeda pred prácou a vo večerných hodinách.

http://fitness.cvicte.sk/fitness-1/20-minutovy-domaci-trening-na-kazdy-den
avatar
fajny
OS Microsoft Human
OS Microsoft Human

Počet príspevkov : 853
Reputácia Reputácia : 134
Dátum registrácie : 02.07.2016

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Kventiax SR,Cisordinol,Depakine chrono,Stilnox

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  antifajny za Po 27 august 2018 - 18:34

Do športového a telesného zdravia bych zaradil aj ako veci bezne yo zivota:

kondicny obchod alebo kondicna prechadzka - vychadzka,tu zmysel vidim hlavne vo vyticenom cieli ako na GPS-ke,

skusal som prechadzky dva razy a potom som sa priam hambil,ale po pol roku som si povedal ze zoberiem so sebof mobil fotak,apku krokomer a hor sa na kondicne vychadzky,prechadzky,dost mi pomohli aj apky ako vidiet a zazit,ci mesto trnava,je tam toho tolko ze to tu nebudem vypisovat,
ma to celkom zo 50 ukonoc co robit v meste a prirode oprete o vlastne nohy,

uz je tomu asi stvrt roka co som nebol na vychadzkach,ale uz to napravim,

vo stvrtok chodim do klubu na sachy,tam by som to videl tak, ze by som tam mohol chodit peso tam a spet,namiesto autobusom,dokopy to da cca 10 000 krokof = cca 7.0km,

dalej by sa zisla este jedna kondicna vychadzka aspon raz za tyzden 7.5km dlha s nejakym cielom,
+ 2x.3x do obchodu

kimi ako je to u teba ci vy ostatný ako zijete a co robite preto aby ste boli kondicne I´m ready?


I´m ready - myslim tím kodnicnu achopnost ju vyuzit v nepredvidanych prípadoch,ktora by mala by porovnatelna s 1h behom,connost srdca a spravne dychanie,
musim sa priznat,moja kondicka hodnotenie neexistujuca,ked tak katastrofalna kde vydrzim 3 min.vo vysokom namahani,hamba mi,
ale chcem to pomenit a pomenim a budem na tom makat,to mi verte,
avatar
antifajny
OS Android Human
OS Android Human

Počet príspevkov : 94
Reputácia Reputácia : 8
Dátum registrácie : 18.07.2018

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0 +
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Kventiax SR,Cisordinol,Depakine chrono,Stilnox

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  kimi2028 za Po 27 august 2018 - 19:00

Ako som písal v predošlom príspevku, tak v prvom rade je to futbal. Hoci som väčšinou v bráne tak aj tam sa treba nabehať. Robiť krátke šprinty a tak. Chodím na prechádzky, snažím sa chodiť po vonku 20-30 minút, čiže nejaké 2-3 km, 3-5x denne. Chcel by som chodiť aj na plaváreň. Zajtra vyskúšam jednu v hoteli, či sa mi nevytvorí alergická reakcia. Naposledy som dostal silnú alergickú reakciu a neviem, že z čoho to bolo, či z chlóru alebo slnka. Tak idem vyskúšať inde a uvidím ako to bude.
avatar
kimi2028
V.I.P.
V.I.P.

Počet príspevkov : 596
Reputácia Reputácia : 149
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  antifajny za Pi 14 september 2018 - 17:35

Ahoj,

Skúsim zhrnúť sem moje aktívne a pasívne prvky tejto témy ako aj nenaplnitelne,nemožné aktivity,jednak časovo či finančné náročné,

Robil som a chcel by som pokračovať vo svojich fyzických aktivitách ako aj psycho:

Šípková a šachová liga,turnaje + treningy
Momentálne som na bode mrazu,dôvod financie

Kondičné cvyky,kondička
Beh,bycikel,správne dýchanie,činnosť srdca,dôvod váha a čas + financie

Neexistujúce,nakoľko mi ranné prebúdzanie trvá viac než normálne,aj celé doobedie som malatny, leniví,do ničoho sa mi nič nechce,potom večer keď liham,skuvinam,že koľko času zo života mi ubehlo s tým ,že som nebol nijak užitočný,neviem si užívať 15 hod.volneho času naplno,

Nenaplnitelne nemožné šport.aktivity
Street dance,bojové umenie,kulturistika

Pasívny sport
Čo sa týka fandenia,tak bych privítal priamo v hľadisku,ako športové podujatie so všetkým čo k tomu patrí,
Tento rok som bol iba na futbale Trnava vs Ružomberok
Dôvody,klasika financie
avatar
antifajny
OS Android Human
OS Android Human

Počet príspevkov : 94
Reputácia Reputácia : 8
Dátum registrácie : 18.07.2018

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0 +
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Kventiax SR,Cisordinol,Depakine chrono,Stilnox

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Re: Športové a telesné zdravie

Odoslať  kimi2028 za So 15 september 2018 - 7:57

No u mňa je to také, že sa snažím robiť, čo môžem. Šachové turnaje fungujú len výsledky sú slabšie, ale nevadí. Ide hlavne o zábavu, a tú pociťujem pri šachu vždy. Jedine mínus je, že vždy sa veľmi rýchlo unavím. Kondička tak chcel by som chodiť 2x do týždňa do bazéna, plávanie mám rád a vidí sa mi to ako pohodový šport, ale musím priznať, že tento týždeň som nebol. Mám mamku chorú tak to ani nešlo, ale ďalší týždeň by som chcel ísť rád. Pri pasívnom športe som celkom dobre vyžitý, chodím každý týždeň niekedy aj 2x do týždňa na rôzne športové podujatia v mojom meste ako aj blízkych okresných mestách. Jedine mínus, že nedokážeme sa akosi nazbierať, aby sme si zahrali s kamarátmi futbal.
avatar
kimi2028
V.I.P.
V.I.P.

Počet príspevkov : 596
Reputácia Reputácia : 149
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Strana 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Návrat hore


Zaslať odpoveď
 
Povolenie tohoto fóra:
Môžete odpovedať na témy v tomto fóre.