Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Zaslať odpoveď

Strana 8 z 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  Matej za Št 17 január 2019 - 23:15

Kimi, znie to veľmi dobre! Osobne by som to asi nezvládol... nielen kvôli kondičke, ale aj by ma možno odrádzala určitá náročnosť, zložitosť. Ale vidím, že to máš zostavené systematicky a svalovú skupinu za svalovou skupinou, všetko pekne nadväzuje. Takže veľa zdaru prajem, pôjde to Tebe ako skúsenému určite dobre, si myslím. Yes Applause

Antifajny, určite si občas nejaké drobné cviky, strečingy do svojho dňa začleň. Kľúčom k úspechu je začať po troške a s málom. Ako sa vraví v starej múdrosti: Ako prejsť tisíc míľ? Predsa krok po kroku. Smile Zvládneš to, kamarát. Ako Ťa už z fóra poznám, tak máš na to. Applause Super!

---

Tagy: @kimi2028, @antifajny, @fajny

_________________
Keď sa zveruješ, radosť násobíš a bolesť delíš.
Musíme žiť život, ako sa nám dá.
Každý má na svete svoje miesto.
"Jste to, co jíte."
Nie ten je bohatý, čo veľa má, ale ten, čo veľa nepotrebuje.


Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Sun-1
Matej
Matej
Okoloidúci
Okoloidúci

Počet príspevkov : 4406
Reputácia Reputácia : 537
Dátum registrácie : 18.09.2009
Vek : 33
Bydlisko Bydlisko : západné Slovensko

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.5 / F25.2 / syndróm DDA
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: paliperidón (6 mg), sertralín (50 mg), Orfiril Long (1500 mg), Spitomin (10 mg), horčík Magnosolv (2x týždenne)

Zobrazit informácie o autorovi https://schizo.sk

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  Matej za So 19 január 2019 - 11:24

V súčasnosti, ak sa mi uvoľní chvíľa na cvičenie a zároveň mám aj chuť, tak moja zostava je trošku umenšená:
- zhyby bicepsov posediačky s činkou asi 6,2 kg (3 série po 20 opakovaní)
- posilňovanie tricepsov s činkou asi 3,7 kg (3 série po 10 opakovaní)
- 15 až 20 drepov
- 20 klikov (opretý o kuchynskú linku v 45-stupňovom uhle)
- strečing, ohýbanie všetkých kĺbov, naťahovačky, cviky na chrbát
- cviky na brucho (3 druhy)

Zostava trvá asi 20-25 minút...

Ako vidno, úplne som zrušil zdvíhanie činiek predpažmo, pripažmo a podobné typy... v duchu Paretovho pravidla 80:20, ktoré hovorí v tomto prípade, že za 80% efektu je zodpovedných sotva 20% cvikov. Takže som identifikoval 20% najdôležitejších cvikov, ktoré spravia 80% žiadaných výsledkov. A cvičím len teda tých 20%.

Niekedy na svoju zostavu nemám chuť, ako napr. včera. V štvrtok som mal od nej úmyselnú pauzu, včera som naopak cvičiť chcel, ale nechcelo sa mi. Snažím sa nerobiť si z toho výčitky. Nech sa mi to etabluje skôr ako koníček, a nie ako záväzok... winking

_________________
Keď sa zveruješ, radosť násobíš a bolesť delíš.
Musíme žiť život, ako sa nám dá.
Každý má na svete svoje miesto.
"Jste to, co jíte."
Nie ten je bohatý, čo veľa má, ale ten, čo veľa nepotrebuje.


Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Sun-1
Matej
Matej
Okoloidúci
Okoloidúci

Počet príspevkov : 4406
Reputácia Reputácia : 537
Dátum registrácie : 18.09.2009
Vek : 33
Bydlisko Bydlisko : západné Slovensko

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.5 / F25.2 / syndróm DDA
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: paliperidón (6 mg), sertralín (50 mg), Orfiril Long (1500 mg), Spitomin (10 mg), horčík Magnosolv (2x týždenne)

Zobrazit informácie o autorovi https://schizo.sk

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  rasto za So 19 január 2019 - 18:07

ja v poslednej dobe vlastne uz dlhsi cas necvicim a nemam ani ziadnu pohybovu aktivitu ani prechadzky lebo vsade chodim autom je to umna taka lenivost lebo aj energija na cvicenie by bola len sa mi strasne nechce do ziadneho pohybu tak vlastne cele dni okupujem gauc a pocitac.
rasto
rasto
Strieborný pokročilý člen
Strieborný pokročilý člen

Počet príspevkov : 395
Reputácia Reputácia : 51
Dátum registrácie : 18.10.2015
Bydlisko Bydlisko : stredne slovensko

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: f20
Súčasná medikácia Súčasná medikácia:

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  kimi2028 za So 16 február 2019 - 10:58

U mňa s cvičením je to tak, že makám na sebe. Pokiaľ ma pamäť neklame tak tento týždeň, cvičím intenzívne už 3 mesiace a začal som 4 mesiac. Držím sa svojho plánu, ktorý som si tu napísal a cvičím, a ešte raz cvičím. Tento týždeň pôjdem do fitness centra min. 6x, čo je super. Pokroky? Tak nohy sú už slušne vyrysované, ale to je tým, že pracuje sa na nich každý deň. Bicepsy neviem, či sa zväčšujú, ale je to slabšie. Triceps je určite lepší, ako bol. Zase nemusím mať svaly ako búchač, ale tak potešilo by ma to. Najhoršie je to s bruchom, je tam asi až príliš veľa vody. Tak striedanie kardia so silovým tréningom je fajn. Mrzí ma len to, že za tie mesiace nenašiel som žiadneho parťáka alebo parťáčku k sebe, ale o tom budem písať asi v inej téme...
kimi2028
kimi2028
V.I.P. Bronze
V.I.P. Bronze

Počet príspevkov : 785
Reputácia Reputácia : 221
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  kimi2028 za Po 25 marec 2019 - 14:52

Ahojte.

Chodievam cvičiť do fitness centra pravidelne, v ktorom ma baví celkom dvíhať železá, či cvičiť na strojoch. Frekvencia cvičenia bola až na minulý týždeň uspokojivá. Cvičil som tento mesiac väčšinou 4-5x za týždeň, minulý týždeň zo zdravotných dôvodov som bol len raz. OK v piatok sa mi nechcelo. Pokiaľ môžem ísť tak idem, čo je veľmi cenné. Tréningový plán mám nabitý, tak som musel urobiť zmeny v počte sérii. Cvičím momentálne len dve série na miesto štyroch, lebo ako to povedať jemne. Nechcelo sa mi cvičiť vo fitness centre 120-150 minút, videlo sa mi to už veľa. Chcel by som sa zmestiť do 45-60 minút, čo sa mi podarilo. Momentálne je to také, že jeden deň cvičím len nohy, čo zahŕňa aj menšie kardio a na druhý deň si dávam ruky, brucho, hrudník. Myslím si, že takéto zloženie cvikov mi postačuje. K tomu treba prirátať aj bicykel vonku, za ktorý som tiež rád.
kimi2028
kimi2028
V.I.P. Bronze
V.I.P. Bronze

Počet príspevkov : 785
Reputácia Reputácia : 221
Dátum registrácie : 13.02.2017

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.0, F20.4
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: Xeplion (depot), Akineton

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  rasto za Ne 21 apríl 2019 - 16:52

ahojte.tak ja som dnes pocvicil s cinkami a badam ze vladzem podstatne viac plany mam ze by som cvicil pravidelne ale uvydim chcel by som nabrat naspet stratenu svalovu hmotu lebo za tych zhruba 12 rokov co som necvicieval som podstatnu svalovynu stratil vydno to hlavne na bicepse niekedy ked som cvicieval som maval obvod bicepsu okolo 45 cm teraz biednych 42 tak snat sa mi to podary niejako dostat naspet.
rasto
rasto
Strieborný pokročilý člen
Strieborný pokročilý člen

Počet príspevkov : 395
Reputácia Reputácia : 51
Dátum registrácie : 18.10.2015
Bydlisko Bydlisko : stredne slovensko

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: f20
Súčasná medikácia Súčasná medikácia:

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Empty Re: Cvičím, cvičíš, cvičíme! :)

Odoslať  Matej za St 12 jún 2019 - 20:19

Ahojte, kamaráti. Smile

Chcel by som sa s Vami, priatelia, podeliť s istou radosťou plynúcej z toho, že približne od prvých júnových dní sa mi vcelku darí cvičiť svoje zostavy.  jumping

Rozbieham železné striedanie kardia so silovým tréningom... to znamená, jeden deň jedno, druhý deň druhé, a takto na striedačku. V deň kardia zatiaľ to cvičenie nie je také zásadné, v podstate často končím pri 5 až 10 minútach rotopedu a 2-3 minútach behu v kúpeľni. V hľadáčiku mám cieľ dostať sa v daný deň až na 30-40 minút rotopedu pri aspoň strednom magnetickom odpore, čo mi bude ešte nejaký čas trvať. Shocked Deň silového tréningu je zväčša o polhodinke rôznych cvikov... činky na ramená z rôznych uhlov a rôzne partie, kliky v 45-stupňovom uhle, drepy, 3 brušné cviky v 2 sériách, cvik "posadenia sa bez pomoci rúk zo stoja na zem a následného postavenia sa zo zeme bez pomoci rúk vzpriameným smerom"... Embarassed V oba typy dní sú súčasťou veci strečing/ohýbačky/chrbát. Uf Približne pred týždňom som sa vrátil k chodeniu po schodoch aj smerom hore, dolu chodím peši roky. Smerom hore na šieste poschodie vyšlapem zhruba za minútu, zhlboka musím dýchať zhruba od 3.-4. poschodia. Lapanie po dychu alebo neschopnosť rozprávať však našťastie nie je ani na šestke. Kaloricky všetky tieto aktivity neurobia veľa, priemerne dokopy -400 kJ na deň. Ale to nevadí, k deficitu energie to prispieva aj tak trošku a hlavne sa sústredím na benefity iného typu, napr. kondička, sila, ľahkosť, vitalita.

Otáznymi mi zostávajú následky cvičenia na moju náladu, kedy sa často cítim hoci len mierne unavený a automaticky sa mi s tým asociujú depresívne a/alebo mínusové stavy. Na prelome mája a júna tieto prejavy boli očividné, zhruba posledných 4-5 dní je to o poznanie lepšie. Ako protijed proti týmto "dôsledkom cvičenia", ak ich tak vôbec môžem reálne nazývať, mi často úspešne slúži kofeín, ľahká a na trávenie nenáročná strava, prípadne je kladným prvkom, ak je v atmosfére nad nami vyšší tlak vzduchu, a teda väčšinou spolu s tým aj krajšie počasie.

Dnes som odcvičil silové cvičenia (nekardiový deň) a cítim sa veru trochu vyšťavený. Mám trošku strach, ako to ovplyvní môj zajtrajší deň v práci. Nechcem si v hlave tú asociáciu nastavovať dopredu, ale skúsenosti nepustia a určité dôvodné obavy tu sú. No má byť zhruba pekne, stravu mám na zajtra naplánovanú nenáročnú a s kofeínom viem, že pod 400-500 mg nepôjdem. Chcem preto veriť, že "to dám" a že bude v práci všetko náladovo ok, a ešte si aj budem môcť spraviť večer kardio podľa vytýčeného harmonogramu. Yes

Pokračujem v boji. Neviem sa vzdať toho silového tréningu, stále v kútiku duše verím, že je to len otázka zvyku a že časom vôbec žiadne zlé vplyvy na náladu nebudú. Musím byť asi vytrvalý, cvičenie predsa prispieva k dobrej psychike, a nie naopak. A u mňa to predsa nebude inak! Hromžím very unhappy shooting3

Ďakujem za prečítanie. Ďakujem

S pozdravom
matej
Cvik 4

_________________
Keď sa zveruješ, radosť násobíš a bolesť delíš.
Musíme žiť život, ako sa nám dá.
Každý má na svete svoje miesto.
"Jste to, co jíte."
Nie ten je bohatý, čo veľa má, ale ten, čo veľa nepotrebuje.


Cvičím, cvičíš, cvičíme! :) - Stránka 8 Sun-1
Matej
Matej
Okoloidúci
Okoloidúci

Počet príspevkov : 4406
Reputácia Reputácia : 537
Dátum registrácie : 18.09.2009
Vek : 33
Bydlisko Bydlisko : západné Slovensko

Zdravotný stav
Diagnóza Diagnóza: F20.5 / F25.2 / syndróm DDA
Súčasná medikácia Súčasná medikácia: paliperidón (6 mg), sertralín (50 mg), Orfiril Long (1500 mg), Spitomin (10 mg), horčík Magnosolv (2x týždenne)

Zobrazit informácie o autorovi https://schizo.sk

Návrat hore Goto down

Strana 8 z 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Návrat hore


Zaslať odpoveď
 
Povolenie tohoto fóra:
Môžete odpovedať na témy v tomto fóre.